هتلهای چهارستاره معروف استانبول
نوشته شده توسط : یوسفی

هتل میدتاون استانبول

هتل میدتاون استانبول از جمله هتل های 4 ستاره استانبول به شمار می رود ، این هتل تا میدان تکسیم 100 متر فاصله دارد و در چند قدمی آن ، رستوران ها و مغازه های خیابان استقلال قرار دارد. هتل میدتاون از موقعیت مکانی بسیار خوبی برخوردار است از این رو گزینه بسیار مناسبی برای مسافران تور استانبول به شمار می رود این هتل در نزدیکی تنگه بسفر و خیابان پر جاذبه استقلال واقع شده است و تنها 4 دقیقه تا  ایستگاه متروی تکسیم و 3 دقیقه تا ایستگاه ترامو فاصله دارد. هتل میدتاون دارای 80 اتاق است که تمامی اتاق ها مجهز به امکانات وای فای رایگان، میز کار، حمام مدرن، دمپایی، بطری آب آشامیدنی رایگان و ... می باشند.اقامت در این هتل در تور استانبول تعطیلات مهر 94 سرشار از خاطره می باشد. این هتل  تا جاذبه گردشگری کاخ دلمه باغچه 15 دقیقه و تا برج گالاتا 5 دقیقه پیاده روی فاصله دارد همچنین فرودگاه بین المللی آتاترک نیز در 19/3 کیلومتری هتل است.

از امکانات هتل میدتاون استانبول برای مسافرین تور استانبول مهر 94 می توان به رستوران، بار، روم سرویس، ترانسفر اتومبیل، اجاره اتومبیل، خدمات تور، فکس، کپی، مرکز بیزنس، خدمات اتاق وی آی پی، اتاق جلسه، واکس، پذیرش 24 ساعته، اتوکشی، خشکشویی، لاندری، آسانسور، روزنامه، اتاق پاک و ...

هتل میدتاون استانبول

هتل میدتاون استانبول

 

هتل مارتینز استانبول

هتل مارتینز استانبول از جمله هتل های 4 ستاره استانبول به شمار می رود. این هتل در خیابان Laleli قرار دارد که تنها فاصله ای چند قدمی تا جاذبه های توریستی و تاریخی شهر مانند بازار بزرگ استانبول ، قصر و موزه توپکاپی و مسجد کبود دارد. همچنین هتل تا فرودگاه بین المللی حدود 15 کیلومتر فاصله دارد . هتل مارتینز استانبول از نظر دسترسی به وسایل حمل و نقل عمومی شرایط بسیار مناسبی را داراست از این رو این هتل شیک و مجلل گزینه بسیار خوبی برای مسافران تور استانبول آبان 94 به شمار می رود.

هتل مارتینز استانبول دارای 90 اتاق مدرن و مبله می باشد که به امکانات رفاهی روز مجهز اند. تمامی اتاق ها تماشای منظره زیبای شهر استانبول را به شما هدیه می دهند و مجهز به  سیستم حرارتی و برودتی ، سرویس حمام ، سشوار، تلفن و تلویزیون می باشند. در هتل مارتینز استانبول صبحانه به صورت بوفه سرو می شود. همچنین میهمانان تور استانبول تعطیلات پاییز 94  می توانند از رستوران و اینترنت پر سرعت رایگان هتل استفاده نمایند.

از دیگر امکانات هتل مارتینز استانبول می توان به سیستم حرارتی و برودتی مرکزی ، اینترنت ، خدمات خشکشویی و اتوشویی ، پزشک ، اتو پارک ، رستوران سرپوشیده و... اشاره کرد.

هتل مارتینز استانبول

 

 

 





:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتلهای چهارستاره معروف استانبول , هتل های استانبول , بهترین هتل های استانبول , هتل های ارزان استانبول , هتل های مجلل استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 146
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 22 شهريور 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: